NUEVA TEMPORADA 2.010-11. SENIOR MASCULINO AUTONOMICO. GRUPO C.

lunes, 22 de diciembre de 2008

VICTORIA Y LIDERATO HASTA FIN DE AÑO PARA EL C.B. XÀTIVA.

C.B. XÀTIVA 92 - C.B. CARTAGENA 74

El C.B. Xàtiva termina el año como lider en solitari en la primera nacional, gracias a la victoria frente al C.B. Cartagena.

El partido resulto más fácil de lo previsto para los setabenses, que dominaron durante todo el partido a los de Cartagena. Las claves del partido, como siempre, la fuerza defensa y los rápidos contraataques. Al descanso el resultado ers de 45 - 33 a favor de los locales.

La máxima diferencia para el C.B. Xàgtiva llegó en el tercer cuarto, donde los setabenses lograron una diferencia de 20 puntos, diferencia que se mantuvo hasta el final del partido, con el marcador final de 92 - 74.

El próximo partido será el 10 de enero de 2.009 en Santa Pola, un equipo muy potente y que esta en a una sola victoria del C.B. Xàtiva.

Desde el club queremos agradecer el apoyo de los aficionados que cada domingo acuden al Pabellón y os desea que el año nuevo traiga lo mejor para todo el mundo.

Jugaron y anotaron : David Martín (15), Nacho Castelló (5), Sergio Vidal (14), Julio Albelda (5), Carlos Serrano (17)-Nardo Espí (21), Alberto Beltran (-), Simón Vidal (3), Miguel Barrero (12), Joan Bellver (-), Jesús Llopis (-).

5 comentarios:

Anónimo dijo...

vaya telita con el c.b.xativa!!

Anónimo dijo...

Felicitats per la nova victòria i per seguir mantenint el lideratge una setmana més. També vull felicitar-vos pel bon joc realitzat ahir en algunes fases del partit.

També voldria comentar,PER SUPOSAT AMB TOTS ELS MEUS RESPECTES A L'ENTRENADOR, que no entenc com no va fer jugar a Jesús Llopis(el jugador junior del C.B.Genovés)en un partit sense complicacions i resolt molts minuts abans de la seua fi.Haguera estat un BON REGAL avançat de Reis per a ell i per als 20 xavals que es varen desplaçar EN MOTO(amb el fred que feia)des d'El Genovés,La Llosa i Barxeta ,per veure'l jugar,ja que és un referent motivador per a ells comprovar com un company d'equip i club pot arribar a jugar en un equip d'aquesta categoria. Llàstima!! No crec que molts d'aquestos xavals es tornen a desplaçar,vistes les circumstàncies propiciatòries per a que Jesús jugara. Torne a repetir, NO ES UNA CRITICA A L'ENTRENADOR,SOLS ES EL MEU PUNT DE VISTA.

Gràcies per fer-nos gaudir del bàsquet i ànims per a seguir guanyant partits!!!

Anónimo dijo...

Tenir l'edat de Jesús, i estar sentat en la banqueta d'un equip líder en primera nacional, on, a més a més, hi han dos bases de la màxima qualitat, no és ja una gran satisfacció?
De segur que Jesús ho entèn, i sinó ho entendrà amb el temps. Alberto la temporada passada ni tan sols pugué tenir fitxa en l'equip.
45, les teues paraules són comprensibles, però crec que no hi han raons per a que els xavals no tornen a venir als partits. Més enllà de vore jugar a un amic, han de gaudir d'un bàsquet de la màxima qualitat, i d'un entrenador que és de lo milloret.
Jo no sols no critique a Pedro, sinó que el felicite i una vegada més li demostre tot el meu respecte, a una persona enormement humana, altament qualificada, i que sap molt bé el que fa, i que a la fi, és altament responsable del nostre lideratge.
A Jesús també li dóne la meua enhorabona, la seua constància i talent, i tenir la possibilitat d'estar a prop d'un entrenador i uns jugadors com els del Xàtiva, són una gran oportunitat per millorar i per arrivar algun dia a ser el director d'esta orquestra.
Tots, xavals, aficionats, jugadors, ex-jugadors, Xàtiva i tota la Costera, i la Ribera, i qui siga, AL MÀXIM AMB EL NOSTRE EQUIP! Felicitats Campions i endavant!
Ximo.

Anónimo dijo...

Enhorabona al entrenador i a tot l´equip, als que jugaren per la seua constància, ilusió i entusiasme i als que estagueren a la banqueta (tots hem estat alguna volta) per l´alegria que mostraven quan l´equip marcava.
Bon treball de tots¡ es nota que hi han jugadors d´una gran qualitat.

Anónimo dijo...

Muy bien chicos! No solo estais ganando si no que lo estais haciendo con autoridad, aunque no con toda la posible.
Vaya dos bases que tenemos. Miguel es un base de libro, no pierde balones, dirige bien y anota cuando lo tiene que hacer. David sigue progresando y no deja de dar cada vez más al equipo (15 puntos y sus habituales 5 o 6 asistencias).
Sergio no brilló y pese a no hacerlo anotó 14 o 16 (puntos no estoy seguro) y dió mucho juego al equipo.
Nacho siguió en su linia de defender cual perro de presa contagiando así a todos sus compañeros.
Simón le está aportando mucho al equipo tanto en defensa como en ataque (aunque no esté anotando excesivamente da asistencias y crea muchos espacios con sus cortes. También rebotea)
Nardo sigue a un nivel espectacular, lo mete TODO.
No vimos la mejor versión de Julio, pero no dudo que la veremos en los siguientes encuentros.
Carlos sensacional como siempre.
Alberto hizo lo que se le pide y lo hizo bien, aunque debería aprovechar más esas ocasiones de tiro a 3-4 metros, porque todos sabemos que las mete.
Joan disfrutó de 3 minutos y si sigue entrenando así seguro que se le dan algunos más.
Jesús no jugó, pero pese a los comentarios que he leido no creo que a él le afecte, y estoy convecido de que seguirá entrenando con las ganas que lo hace y jugará como lo hizo en alcantarilla.